Podsumowanie wakacji

Tegoroczne wakacje rozpoczęliśmy na świeżym powietrzu przy pieczeniu kiełbasek z ogniska i rozgrywkach sportowych. W lipcu mieliśmy przyjemność uczestnictwa na koloni w Dąbkach, czas który tam spędziliśmy zostanie nam długo w pamięci. Jak co roku Świetlica Słoneczko wzięła udział w przygotowaniach do wiejskiego festynu” Urodziny Chaty”. Znaleźliśmy czas na zabawy w wodzie, na basenach w ”Panoramie morskiej” w Jarosławcu. Darłowo noclegi zaprasza.

Odbyliśmy wycieczkę do Darłówka na Piknik Lotniczy, gdzie z bliska mogliśmy podziwiać wnętrza samolotów. Na zakończenie wakacji zorganizowaliśmy wycieczkę rowerową do Malechowa. Zwiedzaliśmy tam Muzeum Techniki i Techniki Wojskowej. Pan Robert nasz przewodnik opowiedział nam bardzo niezwykłe historie na tematy historycznych ciężarówek, czołgów i pamiątek powojennych. Mieliśmy przyjemność przejechania sie jednym z tych wojskowych samochodów z Panem Marianem, a na koniec wycieczki rozpaliliśmy ognisko, upiekliśmy kiełbaski. W drodze powrotnej napotkaliśmy drużynę piłkarską klubu Lechia Gdańsk i zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcie. Szkoda, że te wakacje mijają tak szybko.